High hopes


Witam serdecznie wszystkich, którzy celowo lub całkiem przypadkiem odwiedzili ten blog. Jak pewnie można łatwo dostrzec, są to moje początki - głównie w sferze blogowania, ale i nie tylko. Proszę więc o wyrozumiałość i konstruktywną krytykę/pomysły dotyczące zmian w wyglądzie czy treści.

Jako iż od pewnego czasu odkryłam (i wciąż odkrywam) w sobie pasję "do paznokci", tak więc uznałam, że mogę tę pasję rozwijać. Głównym motywem tego bloga niewątpliwie będzie moja "paznokciowa" przygoda z lakierami, płytkami, stemplami itp. Nie wiem jak długo potrwa ta przygoda - na ile się rozwinie oraz jak dalej będzie to wszystko wyglądało - ale mam wielką nadzieję, że zostanę tu na dłużej.

Już teraz zapraszam do przeglądania nowych wpisów, które wkrótce się tu pojawią. 
Stay in touch and have fun!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka