Hybrydy - debiut marki NeoNail + lakier termiczny

Nigdy prędzej nie używałam lakierów NeoNail, do tej pory byłam raczej wierna innej marce, ale coraz bardziej zaczynam się do nich przekonywać. Co więcej, chyba nawet szykują się niedługo małe zakupy... ;) 
Bohaterami dzisiejszego zdobienia są:
  • NeoNail "Plumeria Scent" #4811-1
  • NeoNail Thermo Color "Twisted Pink" #5192-1
To mój pierwszy raz z hybrydą jako lakierem termicznym i jestem nim kompletnie zauroczona ❤. Początkowo myślałam, że efekt nie działa, bo lakier zmienił kolor dopiero jakiś czas po nałożeniu, ale wygląd końcowy jest rewelacyjny!
Różyczki to oczywiście stempel - wzór z płytki BPL-024, wykonany lakierem B. loves plates "B. a Snow White".


10 komentarzy :

  1. piękne mani! ja też muszę w końcu się skusić na jakiś lakier z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie kuszą lakiery termiczne i kocie oczy Neo Nail, ale słyszałam, że ciężko schodzą, dlatego na razie się wstrzymuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta delikatniejsza wersja pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że różyczki są piękne.
    Nie podobają mi się termiczne lakiery, ale ten jednak ma w sobie to coś. Może dlatego, że jest różowy, a to mój ulubiony kolor ;)
    Całość wygląda bardzo ładnie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka