Multi-chrome Powder Chameleon od Born Pretty Store

Bohaterem ostatnich dni na moich paznokciach niewątpliwie został nowy pyłek multichromowy od Born Pretty Store


Muszę przyznać, że pierwszy raz używałam tego typu produktu i nie do końca wiedziałam jak sobie z nim poradzić. Zacznijmy jednak  od początku...

Pyłek zamknięty jest w poręcznym opakowaniu, z otwieraną nakrętką. Już po niej samej w odpowiednim świetle widać jak ładnie się mieni. 
Paznokcie pomalowałam lakierem NYC In a Minute Quick Dry Nail Polish "Natural Breeze" #907 i później wysuszaczem Seche Vite. I to właśnie na niego nałożyłam pyłek. 

Trochę ciężko później czyściło się go ze stołu i wszystkich ubrań w zasięgu kilku metrów, ale czego to się nie robi dla efektu ;) 
Pozostałe paznokcie ozdobiłam stemplami za pomocą lakieru Nicole by OPI "Positive Energy" #257 i płytki MoYou London Zodiac Collection #10
Na zdjęciach bardzo ciężko uchwycić ten multichromowy efekt. Ale na szczęście w końcu się udało:
Przy najbliższej okazji planuję wypróbować ten pyłek przy lakierach hybrydowych, ciekawe czy i w tym wypadku się sprawdzi.

Pyłek jest jednym z trzech produktów, które wybrałam do testowania w ramach współpracy z Born Pretty Store - już wkrótce recenzja pozostałych. Produkt można znaleźć TUTAJ, w dziale Nail Art, a dokładniej Nail Glitter. Na chwilę obecną pyłek dostępny jest 50% taniej ;)

A jeśli ktoś jeszcze nie ma kodu zniżkowego 10% na zakupy, możecie skorzystać z tego: ADVX31.

8 komentarzy :

  1. Mam tego typu pyłki i dają super efekt nawet na zwykłych lakierach , a na hybrydach będą jeszcze ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda :) mani prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne są, pyłek ekstra wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ten pyłek! Na hybrydzie będzie pewnie wyglądał jeszcze lepiej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyłek pięknie się mieni, muszę taki zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka